Ensiapukoulutukset EA1 ja hätäensiapu Nummelassa Ensiapukoulutus EA1 - 16 h

Ensiapukoulutus EA1

Kurssin tavoite:
Kurssin suorittanut hallitsee ensiavun antamisen perusteet kurssin sisällön mukaisissa aiheissa.

Kurssihinta: Koulutusten hinnat löydät koulutuskalenteristamme

Koulutukset laskutetaan aina ilmoittautumisen yhteydessä.

Hintoihimme sisältyy alv, koulutukseen kuuluva kortti tai todistus, koulutuksen suorittaneiden kirjaaminen tarvittaviin järjestelmiin sekä kahvi- ja teetarjoilu.

Osallistujamäärä:
 - koulutukseen otetaan max 15 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
 - kurssin toteutuminen edellyttää min. 5 henkilön osallistumisen.

Sisältö:
- auttamistoiminta onnettomuudessa tai sairaskohtauksessa
- hätäensiavun perusteet
- tajuttomalle annettava ensiapu
- peruselvytys
- vieras esine hengitysteissä
- verenkierron häiriötila (sokki)
- haavat
- tavallisimmat sairaskohtaukset
- palovammat ja sähkön aiheuttamat vammat
- nivelvammat ja murtumat
- myrkytykset

Ensiapukurssin EA1 -todistus on voimassa kolme vuotta.

Peruutusmaksut: Koulutuksen peruuttaminen tulee tehdä aina suoraan numeroon 046-553 0414. Koulutusmaksu veloitetaan kokonaisuudessaan, mikäli osallistumista ei peruta 4 päivää ennen koulutusta.

Yrityskoulutukset: Suoritamme koulutuksia erillisestä sopimuksesta myös tilaajan tiloissa.

Pyydä tarjous yrityskohtaisesta koulutuksesta tästä linkistä.
Kari Huuhtanen (c) Korttikoulu.fi 2018, All Rights Reserved.
Osumalaskuri: 39422

OK, ymmärrän tai Lisätietoja