Trukkiturvallisuuskoulutukset verkossa ja tilaajan tiloissa omilla koneilla Trukkiturvallisuuskoulutukset verkossa

Trukkiturvallisuuskoulutus

Trukkiturvallisuuskoulutuksen tavoitteena on, että koulutettava asennoituu työhönsä oikein tuntee tavaroiden kuormaus- ja varastointimenetelmiä sekä ohjeita noudattaa trukinajosta annettuja ohjeita ja turvallisuusmääräyksiä. Harjoittelee trukin käyttöön liittyviä tehtäviä kykenee suorittamaan kuljettajalle päivittäin kuuluvia trukin huolto- ja tarkastustehtäviä läpäisee trukkiteoriakokeen ja ajokokeen sekä saa kurssitodistuksen.

Osallistujamäärä: Koulutukseen otetaan max 25 osallistujaa.

Kaksipäiväiset, ajokokeen sisältävät trukkiturvallisuuskoulutukset suoritamme vain tilaajan tiloissa ja laitteilla.

Koulutuksen sisältö:
- trukkien huolto ja tarkastukset
- trukin painopiste, vakavuus ja kilvet
- trukinkuljettaja
- lataus ja vesitys
- polttoainetäydennys ajoonlähtötarkastus
- muut tarkastukset
- työympäristön ja koneen siisteys
- ajo- ja nostoharjoittelu (vain 2 pv:n koulutuksessa)
- henkilöstönostot trukilla
- trukkeihin liittyvää lainsäädäntöä
- trukkiliikenteen järjestelyt
- trukin ajaminen
- trukkityypit ja niiden erityisominaisuudet
- trukkien rakenne

Vuonna 2009 koneiden ja muiden työvälineiden käyttö- ja tarkastusvaatimukset uudistuivat ja tehostuivat. Samalla työnantajan vastuu työvälineiden kunnossapidosta lisääntyi.

Trukin (ja henkilönostimen) kuljettajalla on oltava sen käyttöön työnantajan antama kirjallinen lupa, työnantajan on ennen luvan antamista varmistettava, että kuljettajalla on riittävät kyvyt ja taidot työvälineen käyttämiseen. (Vna 403/ 2008).

Koulutuksen hyväksytysti suorittanut saa todistuksen, joka on voimassa 3 vuotta.

Koulutus kestää osallistujamäärästä ja tilauksen sisällöstä riippuen 1-2 päivää.

Pyydä tarjous yrityskohtaisesta koulutuksesta tästä linkistä.

Koulutusten peruuttaminen:
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova, ilmoittautumislomakkeen lähettäminen tarkoittaa koulutuspaikan varaamista.
Peruutukset tulee aina tehdä kirjallisesti osoitteeseen: asiakaspalvelu(at)www.korttikoulu.fi. Saat vahvistuksen, kun peruutus on hyväksytty.
Huom! Ennakkomaksun tai muun laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus, vaan peruutus on aina tehtävä kirjallisesti.
Koulutuksen peruuttamatta jättämisen yhteydessä ilmoittautujalta peritään koulutuksen täysimääräinen hinta.
Mahdollisesti puuttuvat maksusuoritukset peritään jälkikäteen viivästysseuraamuksineen.
Yrityskoulutusten peruuttamisehdot ovat yritykselle antamassamme tarjouksessa.
Kari Huuhtanen © Korttikoulu.fi 2018 all Rights Reserved
Osumalaskuri: 247755